Lördags röj

- postat i: Livet
God morgon på er!
 
Då är veckans sista dag här. Jag sitter och laddar inför dagens pass på gymmet med en Celsius. Kände att jag behövde det då kroppen känns riktigt trött.
Idag är det dags för invägning med coachen ^^ Är riktigt nyfiken. Har inte vägt mig på 2 veckor nu. Hoppas på positvia resultat. Men det borde det vara också för jag har varit riktigt duktig med kosten under hela Januari.
Sen ska jag även träna såklart. Legday står på schemat! 
Knäböj, raka Marklyft, benspark (dropset) samt mage ;) Det blir awesome :)
 
Vad hade ni för er i går då?
Jag körde gymmet och stan under förmiddagen och var inte hemma förens typ 14.30. Då var det dags att ta tag i lägenheten. Har inte städat ordentligt på flera veckor. Så i går blev det stor röj verkligen. Bytte lakan, rensa avloppen, koppla in datorn på sin riktigt plats (har haft den i soffan i flera månader), dammat, skurat och massa annat. Höll på från och till i 5 timmar. Men så skönt det är när det är klart :)
Jag satte mig även och pluggade på kvällen inför nästa vecka.
Ska påbörja min slut praktik då. Vi har en vecka nu och sedan 2 veckor på campus. Sen blir det 4 veckor på raken med praktik. Ska bli riktigt kul. Jag vet att min handledare har höga krav på mig. Jag tycker det är bra att hon är så ärlig med det för det gör att jag sätter högre krav på migsjälv.
Så nu gäller det att samla ihop all kunskap jag fått från mina 3,5 år på Universitetet och göra ett awesome arbete med eleverna och min handledare :)
 
Men nu ska jag dricka upp min Celsius och sedan knata iväg mot gymmet med bästaste grannen/coachen/vännen ;)
Puss puss på er och ha en fantastisk Söndag!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: