Jag? Läskig?

- postat i: Livet
Idag fick jag höra något riktigt roligt.
Att jag tydligen ser lite läskig ut :P Jag som är så snäll :)
En annan kund på gymmet har tydligen sagt att jag är ju så lång/stor och stark vilket får mig att se lite läskig ut. Jag förstår tanken. Jag menar när jag verkligen tar tungt så kan jag ser rätt arg ut ;-P
Så ni vill inte möta mig i en mörk gränd ;) haha
 
Idag hade vi ett riktigt awesome pass på gymmet. Utsatte min kompis för dropset i benspark. Det bränner vill jag lova ;) Hon beskrev den hämska/underbara smärtan som riktigt bra sex :P Haha Ja lite så faktiskt. Som om man får orgasm i benen typ :P Ja vi är lite störda kanske men vi har för jäkla kul ihop :)
 
Nu är jag iaf äntligen hemma. Det blev många timmar på gymmet.
Sällskapade coachen öven en lunch och en fika. Plus flera koppar kaffe. 
Lite för att jag inte ville gå hem. Mycket för att jag gillar att hänga på gymmet :)
 
Nu tänkte jag ta mig en liten power nap och sedan försöka läsa lite mer litteratur. Alltid detta pluggande. 
Senare ska jag även göra lite matlådor. Så att jag klarar mig ett tag :)
 
Hoppas ni har en bra lördag :)
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: