Fundera inte...

- postat i: Livet
Misstaget jag tror många (inkl. mig själv) gör med mycket är att de funderar på om de ska göra saker eller ej.
Man kommer på ursaäker och annat för att slippa göra "jobbiga" saker också så blir det inte av.
 
Sätt er inte ner och fundera!
Denna veckan har jag haft praktik varje dag. Jag har kört 4 pass på gymmet av 5 möjliga dagar. Jag har hunnit att umgås med några vänner och ska ut och tjöta med lite kompisar ikväll.
Egentligen skulle skulle nog min kropp vilja vila men det gjorde den hela onsdag kvällen :P
Jag får faktiskt lite sovmorgon i morgon.
YOLO (You Only Live Once) right ;)
 
Jag har haft fullt upp idag.
Direkt efter praktiken sprang jag och hämtade ut 3 paket på coop.
Ett var från fantastiska fitnessguru :D Sweet. Jag fick med en extra tränings t-shirt och även prov påsar med deras One Heat. Har inte provat den än men ska nog testa det någon dag ;)
 
Beställde även amino syror för första gången. Det ska man dricka under passet för att hjälpa musklerna att inte bryta ner utan pumpa upp ;) Börja känna mig lite som en värsting på gymmet med både pre-workout, ista-workout och after-workout ;) I am a badass ;) Haha 
Men en sak är säker. Jag älskar verkligen min nya livstil. Många frågar hur jag orkar träna 5 dagar i veckan samtligt som jag pluggar och jobbar. Gillar man det prioriterar man det ;)
Hitta den träningsform du gillar ;)
 
Nu måste jag kila.
 
Ha en fin Fredagkväll ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: