1 års skillnad

- postat i: Livet
Idag och för ett år sedan. Sorry den dåliga kvaliten :/ Men ni ser nog lite ;)
 
Jag har kämpat som ett djur och är väldigt stolt vad jag har klarat av :)
 
Jag gjorde även en mätning nu på morgonen.
Jag har bland annat blivit av med 28cm i midjan! Passande när jag även har gått ner 28 kg ;)
 
Tänk var lite vilja och jävlar anamma kan göra ;)
 
Jag hittade även en bild på instagram som verkligen tog orden i munnen på mig:
How bad do you want it???
I want it f*cking bad!!!! And I´m gonna get it!!! 
Det handlar bara om det. Jaga vad du drömmer om.
 
Många tycker nog att jag lägger mycket tid och pengar på min träning.
Tanken slog mig i går också. Men då kom jag på när jag hade min häst Fjölnir. Nästan alla mina pengar och all min tid gick till honom. Jag körde han till SPA typ en gång i veckan för att han skulle träna upp sin rygg. Jag la tusentals kronor på tävlingsavgifter och bensin. Ok Mamma har betalat ännu mer men när jag började jobba fick jag börja betala.
Jag har slutat med hästarna och har hittat en ny hobby/livsstil så för mig är det inget konstigt att jag lägger tid och pengar på det jag älskar. 
 
Nu är det dags för frukost.
Ha en helt underbar dag!


Johanna Wiktander

Du är Grym tjejen, jag beundrar din styrka i att vilja något och att även genomföra det.
Sjukt bra jobbat och du är Sååååå SNYGG <3

Svar: Tack för dina varma ord Johanna <3 Du är fantastisk och skit snygg ;)
Sannasaur


URL: http://jwnagelvax.se

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: