Sista dagen

- postat i: Livet
Idag är det sista dagen på sommarlovet för mig. I morgon är det dags att bege sig tillbaka till jobbet och jag ser verkligen fram emot det :)
 
Det har varit riktigt skönt att vara ledig ett pa dagar nu och jag har hunnit med att umgås med många av mina vänner :) Träningen känns riktigt bra och kosten också. Den kan bli ännu bättre men den är ändå bra nu :)
 
Förra veckan blev det 6 pass på gymmet, eller 5 + 1 pass med crossfit. Denna veckan blir det nog "bara" 5 pass.
Idag har kroppen fått vila lite och det behövdes faktiskt :)
 
Snart ska jag träffa upp några av mina vänner för en "sista" kväll innan höstterminen börjar på riktigt :)
 
Ha det bra!


Gull-May Wassbergg

Lycka till ut i det verkliga livet !
önskar Din mormor med bamsekramar


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: