Så rätt!

- postat i: Livet
Hej!
 
Jag sitter hemma och känner en härlig känsla i kroppen av ro och glädje.
Magen är mätt efter en fantastiskt god tacomiddg, ett roligt pass på gymmet med en av mina härliga kollegor och jag hade en toppen första dag med mina elever :D Jag har en känsla av att jag verkligen har hittat rätt i livet är trivs så fantastiskt bra med allt :D
 
Det är såhär jag vill känna alla kvällar ^^ Love life!
 
Var lite nervös inför att eleverna skulle komma tillbaka då jag var rädd att de skulle sakna sin gamla lärare och hoppas på att han skulle komma tillbaka till dem. Men de var riiktigt glada över att se mig och jag över att se dem. Jag känner mig faktiskt mer säker på min roll som ledare nu och det är riktigt härligt :)
Vi hade en riktigt rolig dag och jag känner att jag är mer medveten på hur jag aggerar och hur jag samtalar med eleverna, vilket är väldigt viktigt tycker jag :)
 
Så kort och gott mår jag helt underbart och älskar livet ^^
 
Puss på er



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: