Finding motivation

- postat i: Livet
God morgon på er!

vakande nu på morgonen och tänkte ta en power walk men tappade snart sugen. tankar som "äsch va gör en promenad mindre". efter en ätardag utan dess like behövde jag verkligen förbruka kalorier men ändå var motivation borta.

men då började jag titta lite på olika hashtaggs (#) på instagram, bland annat #minresaräknas vilket fick upp min motivation. när man ser alla duktiga som kämpar med sina resor mot sina mål. det fick mig att inse att jag också vill nå mina mål och fortsätta min resa. det är så värt det i efterhand. varje träningspass, varje promenad, varje gång man skippar onödiga kalorier, ja varje steg i rätt riktning är så värt det!





dock är inte vägen rak och vi lär oss av våra snedsteg. vi mår bra av att släppa spärrarna ibland ;-) och det gör inget. jag får inte så mycket ångest längre. jag får bara träna lite hårdare och resan kommer aldrig ta slut så vad gör det att det tar en extra vecka att gå ner några hekto. äsch! jag kämpar på och kommer fortsätta med det resten av mitt liv. why? för att jag mår bra av det.





Nu ska jag titta lite på netflix men ikväll blir det dubbelpass på gymmet. Överkropp och yoga ;-)

ha en fin dag ♥




NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: