Sommarvärme

- postat i: Kost, Livet, Outfits, Träning
God morgon på er!
 
Njuter ni också av det härliga vädret vi har?
Jag älskar verkligen solen och värmen såhär på våren. Våren är helt klart min favorit årstid. När alla växter slår ut och alla dess färger klär vår natur. Jag tycker verkligen synd om er som har allergier av olika slag som inte kan njuta av denna fantastiska årstid.
 
Nu är påsklovet över och jag är tillbaka på jobbet. Riktigt kul att vara tillbaka även om det var väldigt skönt med lov. Det bästa för mig när jag jobbar är att jag kommer in i en bra kost rutin.
Jag tänkte att jag skulle dela med mig av en vanlig dags kost nu när jag jobbar.
 
Frukost: Havregrynsgröt med proteinpulver toppat med frysta hallon. 2 riskakor med ett tunnt lager jordnötssmör.
 
Mellis: 1 banan
 
Lunch: 150g Kycklingfilé, 40g (okokt) ris, 150g kokta sommargrönsaker. ev en kallsås på kvarg eller lite keso till.
 
Mellis: 2 Riskakor och ev en proteinshake med jordgubbar.
 
Middag/Kvällsmat: Kvarg med funlight toppat med mango. ev att jag lagar någon fisk eller något annat beror på tid och träning.
 
Efter träning brukar jag ta en proteinshake.
 
Detta är inte många kalorier och det är något jag står mig på relativt bra under en dag. Jag har ju inte ett jobb där jag är super fyskiskt aktiv. Jag står mycket och går en del men inte mer.
 
Har ni frågor om kost eller önskar att jag lägger upp mer recept hojta gärna till ;)
 
Nu ska denna lärare bege sig mot jobbet. Men ni får gårdagens bild ;)
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: