How bad do you want it?

- postat i: Livet, Träning
Usch va detta väder är tråkigt.
Jag vet inte hur det är med er men jag bli bara depp och opepp som bara den när vädret är så tråkigt.
I morse vaknade jag till 05.55 och vänder mig för att titta ut. Är det fint väder så kanske jag kan gå ut och jogga en lite runda innan jobbet. GRÅTT! och jag tänker fuck it och vänder mig om och sover 30 minuter till :P
 
Min plan att springa två dagar i veckan har gått sådär :P För två veckor sedan sprang jag tre dagar. Riktigt bra. Förra veckan sprang jag en dag. Det är väl okej. Denna vecka? Jag skyller faktiskt lite på vädret och lite på all galen träningsvärk jag har :P
 
Vädret är faktiskt inget att skylla på. Det handlar bara om att man är lat. Så är det även med mig. Sängen är för skönt och kroppen är för trött. Usch va lat jag är. Inte okej egentligen. Men min kropp är så trött av att jobba och plugga. Men men jag har valt detta så det är bara att kämpa på!
 
Det handlar om hur mycket man vill något! How bad do you want it?! Är det värt att gå upp 30 minuter tidigare för en morgonjogg? Är det värt att inte äta godis? Är det värt att tillbringa fredagskvällarna på gymmet istället för på krogen? How bad do you want it?!
 
Det handlar inte bara om viktnedgång eller att skapa sig drömkroppen. Det handlar om allt här i livet. Hur mycket energi och kraft är du berädd att lägga för att lyckas med något.
Här är en länk till ett motiverande tal som jag fick av bästa coachen. Titta på denna dagarna ni känner er nere och opepp så kanske ni känner er mer motiverade att fortsätta ;)
 
https://www.youtube.com/watch?v=WTFnmsCnr6g
 
Kämpa på nu!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: