Galet träningspass!

- postat i: Livet, Träning
Ja jäklar vilket pass vi fick till idag.
 
Knäböj stod på schemat och flera av oss var sugna på att sätta PB. Med peppning och bra humör så klarade typ alla av oss att sätta PB. Shit va kul pass det var idag :) Vi var 6-7 pers som körde tillsammans och humöret var på topp för mig. Jag har laddat för att sätta PB i lite mer än en vecka nu och såklart satte jag det ;) 1 rep på 75kg åkte upp. Inte super bra tekniskt men upp kom den ;) Galet nöjd och stolt! Tack alla ni som var med och peppade mig, ni är en del av mitt PB ;)
 
Så nu kan jag checka av det från min mållista ;) Nästa mål i knäböj är att klara min egna kroppsvikt. Får se när jag klarar det. Men kommer leva på detta pass länge. Benen blev verkligen mosade idag och va gör man inte då i slutet. Lite burpees :P Haha vi är lite störda kanske. 50 stycken gjorde jag men oj va jobbigt det var! Usch och fy, gillar verkligen inte burpees. Men vi var riktigt grymma idag allihopa! Härligt gäng att kör med och jag känner mig verkligen som en av de "coola" på gymmet. Haha det låter så töntigt men så känns det faktiskt :)
 
Från och med i morgon kommer jag räkna kalorier igen. Har varit lite på latsidan med kosten under två veckor nu och vill jag gå ner lite till måste jag ha koll på att jag ligger på underskott. Så någonstans mellan 1800-2000kcal/dag ska jag ligga på. Det är ju inte heller långt kvar tills nästa invägning. 16 April. Då är det 1 år sedan från första invägningen som jag har på papper. Ska bli kul att jämföra. Så nu får jag ha lite disciplin på mig själv. Kämpa!
 
This is me before the gym today ^^
 
Men nu är jag så slut efter idag, efter denna helg. BTW var tog helgen vägen??? Det är redan Måndag i morgon. Känner mig inte alls redo för en ny arbetsvecka. Som tur är det lov om en vecka ^^ sweet! Fast då blir det massa plugg istället :P Men lite sovmorgon ska jag allt hinna med då ;)
 
Nä nu ska jag krypa ner under täcket. Sov så gott!
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: