Whatever it takes...

- postat i: Livet
I Can I Will!
 
 
Nu på morgonen gick jag och hämtade mitt paket från I Can I Will och jag är jätte nöjd. Jag har på mig alla tre armbanden då de är grymt snygga (älskar färgerna) och påminner mig om att jag kan och jag ska klara mina mål ;)
 
Efter att jag skrivit det tidigare inlägget där jag la upp bilder på min utveckling kom jag på att det är bara 3-4 månaders skillnad mellan bild 1 och bild 2 och "bara" ca 5 kilos skillnad. Det fick mig verkligen att förstå att jobbet man lägger ner inte alltid syns på vågen men det syns på kroppen.
Jag är så grymt stolt vad jag har åstakommit med min kropp och just nu känner jag bara FUCK THE SCALE
Jag är awesome och jag är stark. Fasiken va jag är taggad för gymmet just nu!
 
Tack alla som stöttar och uppmuntrar mig. Ni är guld värda!!!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: