Växlande skurar

- postat i: Livet
Jo men verkligen super kul att vara ute i 11 grader och regn.
Nja inte riktigt va.
Men som tur så slutade det regna imellanåt och nu lyser solen :)
 
Idag stod det Orienterings Examination på schemat och jag har inte varit så nervös för den.
Jag har ganska goda kunskaper i ämnet och känner mig säker på dem också.
Så passet gick riktigt bra och jag var klar strax innan 15.
Skönt för man fick gå hem när man var färdig.
 
Dock känner jag lite av i mitt vänstra knä men det är nog bara lite överansträngning. Joggade en hel och hoppade över mycket olika saker. Men jag är riktigt nöjd över min insatts, även om jag vet att jag har minst ett fel. Fast jag tror att jag blir godkänd ändå :)
 
Nu har jag duschat och tagit mig en proetinbar till mellanmål. Tänker nog rätt snart dra till min kompis som ska ha home party ikväll med Party Lite. Jag hade ju själv ett party med dem i vintras och älskar verkligen deras ljus. Ska köpa på mig lite ljus så att jag har under vintern :)
 
Så jag kommer inte vara så aktiv på bloggen i kväll men jag tänkte försöka göra ett tidsinställt inlägg om mat nyttig fakta :)
Så ni får hålla utkik efter det ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: