Vakna med känslan av...

- postat i: Livet
... att vara fantastisk, stark, smalare, snyggare och med hälan i behåll. Jag känner mig helt enkelt fruktansvärt bra.
Jag är stolt över det arbete jag har lagt ner. Jag älskar de resultat mitt arbete har gett. Jag ser fram emot arbetet jag ska lägga ner. Jag är förväntansfull på de resultat jag kommer att få!
 
Att känna såhär på morgonen är för mig helt underbart. Dagen kan förmodligen inte bli fel ;)
 
Jag ska strax göra mig lite frukost. Planen är att göra lite thé med honung samt kvarg med frukt och bär.
Nom nom!
 
Jag vill framförallt dela med mig av min positiva energi som jag vaknade med dig.
Jag hoppas några av er blir motiverande och peppande av att läsa min blogg ibland.
Något jag har lärt mig detta år är att man måste lägga stor vikt på att utvecklas mentalt för att skapa en balans i livet. 
Förr jag var sådan som ville gå ner så mycket som möjligt så fort som möjligt. Ibland kan den tanken komma tillbaka men då viftar jag bort den. Jag har lärt mig att viktnedgång på ett hälsosamt sätt tar lång tid. Når jag min "målvikt" nästa sommar är det fantastiskt. Når jag den om 1 år, 1,5 år eller om 3 år så är det också helt fantastiskt. För jag har ju nått mina mål. Oftast ger många upp för att det tar för lång tid men tänk på ordspråket "Rom byggdes inte på en dag". Hur ska du kunna bygga om din kropp snabbt och få det hållbart?
 
Ge inte upp. Äta bra mat och självklart får man äta lite onödigheter ibland, men i lagom mängd. Träna hårt och träna det du tycker är kul. Våga testa nya saker och fråga mer kunniga personer om hjälp!
 
Är du trött på att börja om? Sluta ge upp helt enkelt ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: