Vad är det för idioti?

- postat i: Livet
Har har under drygt två månaders tid försökt äta ur min frys för att kunna frosta av den.
Har varit jätte duktig och inte handlat massa mat även om det varit bra priser osv.
 
Idag var kvällen då jag tog tag i att frosta av frysen. Jag flyttade över de jag har kvar till kylen för förvaring under natten. När jag skulle stänga av frysen så visst jag inte riktigt hur man gör.
Så jag frågade världens bästa granne om hjälp.
Som tur hade han kvar manualen för våra kyl/frys. Det visade sig då att man inte kan stänga av frysen utan att stänga av kylen. Vad är det för idioti???
 
Så jag får helt enkelt bara frosta av lådorna i min dusch över natten.
Vad ska man annars göra.
 
Tur att man har snälla garnnar som ställer upp när man inte är så smart ;)
Tack M du är bäst! <3
 
Nu ska jag vika ihop den sista tvätten och sedan får det nog bli sängen.
Gymmet kallar i morgonbitti ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: