Trött kropp

- postat i: Livet
Kroppen blev väldigt trött efter dagens pass på gymmet.
Det var riktigt tungt men jag gjorde allt som jag skulle och lite till ;)
 
Jag har tidigare inte kört marklyft och hade mest problem med handgreppet. Men jag kämpade genom alla set och rep :) Just nu känns det lite överallt i kroppen ;)
 
Jag har tur som har M som hjälper mig till ett lättare liv på så många olika sätt. Du är världens bästa ska du veta!
Och är man snäll till mig så är jag snäll tillbaka ;) Har fixat en överraskning som jag ska dela med mig av någon dag :P
 
Nu tänkt jag ta en sväng till affären och köpa lite frukt och grönt så jag klarar mig ett tag.
Tror jag ska unna mig lite naturgodis också bara för att de är lördag. 
 
Jag ska försöka bli bättre på att äta strikt 5 dagar i veckan och på helgen (fre-lör) så kan man få unna sig lite gott.
Så i morgon ska jag göra lite matlådor så att jag klarar mig i veckan ;)
 
Men vi hörs säkert senare <3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: