Trivsel

- postat i: Livet
För att tycka något är roligt att göra så måste man ju trivas med det.
Trivas med miljön och med folken runt om kring.
 
Så känner jag verkligen med gymmet.
Var där 3 timmar idag. Först 1 timme med styrketräning med fokus på chinups och axelpress. Sen blev det 50 min squash med A och M. Ja man kan köra tre. Det gick ganska bra ;) Sedan tränade vi lite på ringarna. Och jag kunde nästan komma upp framlänges idag. Men bara nästan ;)
 
Efter det blev det mys/fika stund med M. Satt och tjötade i iaf 45 min. Så himla nice alltså!
Älskar verkligen att vara på gymmet <3 
Kan verkligen rekomendera Actic City 2 i Linköping. De har bland annat 20% extra procent på studentpriser för studnter just nu ;) Passa på om ni ändå letar efter ett bra gym ;)
 
 
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: