Toppen kväll

- postat i: Livet
Nu är jag hemma efter en toppen kväll hos mina fina vänner M och F.
Jag har haft super trevligt och vi har pratat om allt mellan himmel och jord verkligen :)
 
Innan var jag inte så jätte taggad på att gå för jag hade för ovanlighetens skull huvudvärk och hela kroppen sa ifrån.
Men två alvedon och lite rätt stämning så försvann det efter ett tag hemma hos mina vänner :) Skönt!
 
Så söta mina vänner är också som tänka på att jag försöker gå ner i vikt och äter så nyttigt som möjligt. De hade fixar fina snittar och melon och vindruvor. Det fanns verkligen något för alla :) Sötnosar!
 
När jag umgås med just dessa vänner så skäms jag på hur dålig jag är på att höra av mig så vi kan ses oftare än vad vi gör. Men vi får bli bättre på det helt enkelt ;)
Jobba på det iaf :)
 
Hoppas ni också haft en bra kväll.
 
Jag ska nu gå och lägga mig.
I morgon ska jag fortsätta med min städning.
Får se om jag gör det innan gymmet eller efter.
Tror iaf att det blir gymmet på förmiddagen.
Är skönt att ha det gjort tycker jag :)
 
Så sov så gott alla vänner <3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: