Tisdagen den 3 September 2013

- postat i: Livet
God morgon Bloggen!
 
Jag har precis ätit frukost och känner mig allmänt på bra humör och nöjd med tillvaron.
Till frukost gjorde jag Havregrynsgröt. Jag blandade även i 1/2 skopa av One Whey Choklad/Hasselnöt :) Sedan toppade jag med lite frysa hallon och mjölk. Nom Nom!
 
Idag står det som jag sagt tidigare Orientering på schemat. Hela dagen. Jag trodde det var till 16 men vi slutar tydligen vid 15. Min första tanke var självklart då "gött då hinnet jag till gymmet innan middag" Men nej nej Sanna. Idag blir det inget gym. Eftersom vi ska köra Orientering hela dagen måste jag vila benen ikväll. Får väl ta tag i pluggandet då jag inte har fått gjort så mycket som jag velat i helgen ;-P
 
Nu ska jag fixa mina kycklingspett. Kycklingen har legat i marinad hela natten ;)
Hoppas det blir gott att grilla ;)
 
Hoppas ni och jag får en fantastisk dag med bra väder <3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: