Tidinställt inlägg

- postat i: Livet
Jag tänkt att jag fixat ett tidinställt inlägg till er medan jag är på gymmet!
 
Jag vill nämligen dela med mig av en god nyheter som jag fick i går när jag kom hem på eftermiddagen.
Jag hade fått ett brev från Landstinget Östergötland. Min tanke var då "Fan om det inte är bra nyheter eftersom läkaren lovade att ringa mig och diskutera hur vi ska göra i framtiden med mina cellprover".
 
Ni kanske minns att jag skrev hur jag bröt ihop hos läkaren för 3-4 veckor sedan. Då hade jag som önskemål att bara behöva testas 1 gång per år istället för var sjätte månad.
 
Så här sa brevet från Landstinget Östergötland:
" Bästa Sanna!
Cytologprovet som togs vid föregående läkarebesök visar nu normal bild. Vår rekomendation är att man nu tar ett nytt prov om ett år och om det är fortsatt normal, därefter 1 år och om det visar också normalt får du återgå till de vanliga cellprovskontrollerna." 
 
Ni förstår inte hur glad jag blev över detta besked :D Att slippa göra de där gräsliga proverna så ofta är en stor lättnad! Jag har ju inte besegrat Cancer eller något likande men det känns som något likande iaf :D
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: