tidig morgon

- postat i: Livet
Allt handlar om prioritering. Så får jag tänka när man vill vända sig och somna om.
How bad do I want this? Really bad!
 
Så nu sitter jag och dricker en celsius för att tagga till.  Snart ska jag cykla till gymmet och kötta :-)
Jag ska även ställa mig på vågen. 
Mina förväntningar är inte höga. Har ätit rätt dåligt på sistone.  Eller dåligt är väl att ta i men inte super bra.
Jag är skit glad så länge det inte ståe över 100!
 
Jag försöker hålla mig till torsdagar för att väga mig. Nu har jag faktiskt inte vägt mig sen i söndags. Bra jobbat Sanna :-)
 
Nu ska jag snart dra på mig ytter kläderna. Det är bara 7 grader ute. Hösten är verkligen här. Mössa och väntar på idag!
 
Ha en fin morgon och gör det bästa ut av den ♥
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: