That feeling!

- postat i: Livet, Outfits, Träning, Vikten
Jag ska berätta om en sak som "hände" mig i onsdags.
Men det hela började för ungefär 1 år sedan.
 
Jag hittade en grymt snygg Jacka på New Yoker i Linköping som jag jätte gärna ville ha men storlekarna gick bara upp till 42. Jag kunde knappt få i armarna och verkligen inte knäppa jackan. Då intala jag mig själv att jag får skylla mig själv att jag låtit mig bli så tjock. Ingen jacka förens den sitter bra. Vintern kom och jag kunde fortfarande inte knäppa den där fina jackan. Suck. Framåt vårkanten kom jackan ut på rean och jag kunde fortfarande inte knäppa jackan. Jaja man får inte alltid allt man vill ha.
 
I höst ska jag köpa mig en ny vinterjacka då den gamla är för stor och gammal. Så jag skulle ju gärna vilja ha den där jackan. Och i Onsdags gick jag in med en kompis på New Yoker och den är tillbaka!!! Tyvärr hade de bara en beige i storlek 42. Men bara för att se om jag kunde knäppa den så testade jag den. OCH DET KUNDE JAG!!!!
Vilken lycka. Jag hoppade typ runt i butiken av lycka. Då vet man att det händer mycket. Även om det känns som att inget händer ibland. Dessa tillfällerna är guld!
 
Dock vill jag ha jackan i en annan färg så jag väntar och se om det kommer in. Dock hittade jag en annan riktigt snygg jacka men dyrare i samma butik. Då tyckte jag nästan XL var lite stort så jag testade en L och kunde knäppa den med :D Dock var den kortare i både ärmarna och längden. 
 
Men den lyckan är helt underbar. Så någon gång i höst ska jag köpa mig en ny jacka och jag kan gå in i nästan vilken affär som helst och prova nu :D 
 
Men den känslan så vet man att allt slit är mer än värt det ;)
Ge inte upp. Ni kommer lyckas!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: