TGIF

- postat i: Livet
Thank God it´s Friday!
Härliga Fredag är här.
Men vad är det för dag? Det är Fredagen den 13:de. Oh No!
Haha nä jag tror inte på skrock ;)
Som liten gjorde jag allt man inte skulle göra på Fredagen den 13:de. Fällde upp paraplyn inomhus. La nycklarna på bordet. Letade upp en svart katt som kunde gå över vägen. Gick under stegar. Ja allt jag kunde komma på :P
 
Hur börjar men en dag som denna då?
Jag har faktiskt varit ute och promenrat med en kompis i 45 min. Eller kompisen låg hemma i sin säng medan jag gick men vi pratade i telefon hela vägen :) Va gör man inte när man bor så långt från varandra ;)
 
Så nu har jag jobbat upp en ordentlig apptit. Dags för frukost då! Bästa målet på dagen enligt mig :D
Jag ska ta mig lite kvarg med protein och frukt och bär. Nomnom!
Har ni inte provat kvarg så kan jag förklara det ungefär som turkisk yoghurt. Smakar inte så gott bara som det är. Därför har jag i lite protein pulver med smak av vanilj. Då blir det som vanilj yoghurt.
Kvarg är ganska så proteinrikt också vilket gör det väldigt mättande :)
Jag tar oftast runt 150g kvarg, 10g proteinpulver, 1 kiwi, 1/2dl frysta hallon, 1 liten banan och lite kanel :D
Såååå himla gott!
 
Nu blev jag jätte hungrig.
Vi får höras senare ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: