Skönt Söndag

- postat i: Livet
Idag har varit en bra dag.
Jag har hunnit med mycket och är allmänt nöjd med mig själv. Mesta dels iaf.
Man kan väl inte alltid vara på topp :P
 
I morgon är det Måndag igen. Och halva September har gått. Tiden bara springer iväg.
I morgon ska jag börja dagen med att tvätta.
Så det blir en halv lugn morgon med tvättande, en ordenlig frukost och morgon mys i soffan med mig själv :P
Kanske kan ta ett gosedjur att kramas lite med.
 
Efter tvättande drar jag till gymmet för veckans första gympass :) Som tur får benen vila i morgon för de är riktigt möra idag kan jag lova ;)
I morgon är det dags för bänk och rodd. Mitt favorit pass på hela veckan. Så perfekt start av veckan om ni frågar mig ;)
 
Snart är det dags för mig att krypa under täcket.
Jag önskar er en god natt mina änglar <3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: