Ska jag eller ska jag inte?

- postat i: Livet
I morgon är det Torsdag och sista dagen för plugg denna veckan. Schemalagt iaf.
Ska faktiskt plugga på Fredag med en kompis. Vi har bokat in en plugg-date ;)
 
I morgon har vi förläsning på förmiddagen och på eftermiddagen står det Orientering på schemat.
Sist vi skulle ha det såg jag till att inte boka in gymmet efter då jag trodde att jag skulle springa mycket. Det slutade med att vi inte sprang något alls.
I morgon ska det tydligen vara orientering "på riktigt". Men det kan fortfranade innebära att man inte kommer behöva springa så mycket.
Min första plan är att inte gå till gymmet i morgon. Men då kommer jag gå Fredag, Lördag, Söndag och Måndag. Så det vore bättre att kanske gå i morgon och vara ledig på Fredag eller Lördag.
 
Hmm hur ska jag göra?
Jag får äl helt enkelt känna efter i morgon efter skolan hur mina knän känns. För ska jag till gymmet i morgon så är det ju underkroppen som ska köras eftersom jag hade överkroppen idag.
 
Ingen idé att fundera mer över detta.
Jag ska ta och sätta på en film och krypa ner under täcket tror jag ;)
Frysen som fan om mina fötter :P
 
God natt mina fina <3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: