Så himla roligt!

- postat i: Livet
Så känner jag om skolan nu.
Massa roliga saker vi får göra och mängder om vettig och intressant information.
Trivs toppen i klassen och med lärarna :)
 
Idag har vi bland annat haft kostlab. Där vi gått genom en hel del som jag redan visst men även en del nya saker. Så som att kroppen har svårare att ta upp järn från maten om du dricker kaffe samtidigt eller inom 30 min. Det ska jag tänka på oftare ;)
 
Vi fick även laga massa olika rätter över öppen eld. Hälften gjorde Tunnbröd med yoghurt röra och egen rökt lax samt våfflor med vaniljgrädde och bär. Nomnom. Super gott! Vår grupp gjorde en höstgryta med kött, egen gjord buljong och massa grönsaker och rotfrukter samt en rabarberpaj. Allt detta gjorde vi på öppen eld med lite olika hjälpmedel. Så himla roligt och super gott vart det :D 
 
Så nu är jag hemma och ska snart äta. Måste låta maten lägga sig innan det är dags att gå till gymmet.
Tänkte gå runt 18 tiden så att jag hinner köra lite styrka innan danspasset. Får se om jag orkar ta mig hem sedan.
 
Hoppas ni också haft en bra dag
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: