Plugga vs Shopping

- postat i: Livet
Det är inte rättvist att ställa de två aktiviteterna mot varandra.
Shopping är ju en solklar vinnare ;)
 
Jag försökte faktiskt plugga lite i förmiddags men jag började gäspa så fort jag loggade in på vår studie portal.
Haha nä i dag ville jag verkligen inte plugga.
Så det blev inte alls mycket gjort hemma.
 
Så jag gick ner på stan istället.
Påvägen ner stötte jag på min gamla VFU klass som jag var hos för två år sedan. Helt galet vad fort tiden går. Så jag fick pratat lite med min gamla handledare och med barnen. Kan inte fatta att mina gamla 7åringar går i 3:an nu.
Det var verkigen en praktisk plats som jag trivdes så himla bra i :D
 
Så med ett leedne på läpparna begav jag mig vidare mot stan.
Jag kollade en hel del men jag höll hårt i plånboken. För jag känner mig själv. Börjar jag dra kortet är det svårt att sluta. Någon som känner igen sig?
Så jag köpte faktiskt inget förens precis innan jag skulle gå hem.
Hade nämligen spanat in hoodtröjer på Newyorker som jag tyckte verka så mysiga med hög krage.
Jag var nämligen sugen att beställa hem en hood jacka i går från nätet men den kostar lixom 479:- 
Nu hittade jag istället dessa tröjor för 169:- styck. Så då kan man ju köpa två :D
 
 
Tanken är att jag ska ha dessa tröjor när jag går till gymmet. Så kan man ha de mellan de svettiga linnet och jackan ;) Jätte mysiga att ha nu i kylnings tider.
 
Som ni ser på bilden så köpte jag även två pat trosor och en bikini underdel. Trosorna var mest för att jag har så mycket trosor som jag inte gillar. Bättre att bara ha sådana man gillar eller?
Plus att de var så söta ;)
 
Men nu ska jag dricka upp min Celsius och sedan dra till gymmet. Måste ju hinna hem och stöda lite efteråt då jag får besök av mina fina vänner M & F och deras lilla prinsessa :D
Ska bli mysigt :)
 
Bye bye for now
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: