Planering

- postat i: Livet
Jag är en person som alltid vill planera.
Jag kan även vara spontan men jag trivs med att planera. Det kanske ni har fått känslan av :P
 
Så nu under kvällen har jag planerat in vilka dagar som passar att gå till gymmet och vilken tid osv.
Dock har jag bokat ett pass på Måndag kväll som är nytt för Actic.
Det är ett 2 timmars pass med föreläsning och träning. Denna gång är det "styrketräning för kvinnor". Tyckte detta verkar väldigt intressant och anmälde mig direkt. Dock vet jag ju inte hur tufft passet kommer vara. Om man kommer träna hela kroppen eller bara delar.
Frågan är ju alltså då kan jag träna det jag planerat på Söndag och Tisdag eller kommer jag behöva tänka om.
Hmmm det är frågan.
 
Jag får se om jag kan hitta någon på gymmet på Onsdag som vet vad man kommer göra under detta pass och rådfråga hur jag ska göra.
Det är inte lätt när man vill träna varje dag :P
 
Denna vecka ser min träningsplan ut följande:
Måndag: Helkropp (Benböj + Bänk & Rodd)
Tisdag: Vila från gymmet men Orienterings examination i skolan
Onsdag: Underkropp (Marklyft samt mage, ev ett corepass)
Torsdag: Överkropp (Axelpress & Chin ups)
Fredag: Vila men cykla 14 km (ska jobba i Malmslätt)
Lördag: Underkropp (Benböj)
Söndag: ev Överkropp (Bänk & Rodd)
 
Så får vi se om det blir som jag planerat eller inte.
 
Så i morgon har jag sovmorgon från skolan men jag ska upp och tvätta 7-11.
Så inte mycket till sovmorgon för mig inte ;)
Men denna vecka behöver jag inte gå till gymmet på morgonen så jag får sova rätt länge de andra dagarna ändå :)
 
Nu ska jag fortsätta min Måndagskväll i soffan :)
Ha en fin kväll!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: