on the road again

- postat i: Livet
Nu sitter jag i Katrineholm och väntar på nästa tåg. Denna kombo gav mig 70 min väntetid. Lite väl mycket.
Men jag köpte mig en tidning och en stor kaffe när jag kom hit. Jag läste ju faktiskt kurslitteratur på förra tåget.
 
Är nästa tåg i tid så går det 16:58 och är framme 18:00.
Då tar jag nog bussen hem eftersom vädret suger idag.
Har peppat mig själv hela dagen för att gå till gymmet ikväll. Jag blir verkligen förslappad när jag är hemma och kelar med hunderna :-P
 
Men nu börjar jag bli taggad. Det är ju bara en timme ;-)
 
Idag har jag öven varit iväg och skjutit bössa med pappa på älgbanan. Det gick fint när älgen stod stilla och mindre bra när han sprang :-P men man kan inte vara bäst på allt ;-)
 
Så snart är jag hemma i mitt kära linköping igen :-)
 
Ha en bra eftermiddag/kväll



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: