Omplanering

- postat i: Livet
Hej på er!
 
Nu är jag hemma från skolan.
Eller har varit hemma i en timme. Men var så trött och hungrig. Så jag har druckit en smoothie och sedan tagit en kort powernap :)
Men nu känner jag mig lite piggare.
 
Efter skolan idag drog jag och två kompis till Cloetta Center för att köpa biljetter till morgondagens Kalas mottagning. Då kommer bland annat Hoff Mastro och spelar på kvällen. Ska bli riktigt trevligt :)
Igentligen hade jag inte tänkt att gå då vi skulle sluta rätt tidigt imon. Men nu råkar vår lärare vara sjuk och flyttade morgondagens lektioner till Måndag istället :)
Så i morgon är jag ledig :)
 
Så nu får jag passa på att plugga lite extra när jag måste ta det lite lugnt med mina ben.
Vi hade visserligen inte super ansträngade på idrotten idag men jag var ändå väldigt trött i benen efteråt så det får bli vila resten av dagen.
I morgon blir det inget gym heller då jag ska köra hel kropp på Torsdag med M :)
 
Så nu ska jag försöka plugga lite innan det är dags att äta middag/kvällsmat.
Ska nog göra mig en tonfisksallad ;)
 
Ha en fin kväll mina vänner



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: