Omotiverad...

- postat i: Livet
Idag var första dagen på riktigt riktigt länge som jag var riktigt omotiverad för att gå och träna.
Har känt mig trött och seg hela dagen.
 
Men jag gick ändå till gymmet eftersom jag planerat de och jag inte är sjuk.
Påvägen dit tänkte jag på min underarm och hoppades nästan att M skulle säga till mig att hoppa Marklyften och bara mysträna idag. Tror ni att han sa så? Nepp!
Han gav mig ett par dragremmar istället.
Vad är det kanske ni sitter där hemma och tänker då. Här är bilder på hur de ser ut och på hur de används ;)
 
  
 
Som ni ser på den andra bilden så virar man remmen runt stången och sedan greppar man över remmen.
Asså de var bara så bra! Jag fick inte alls ont i varken händerna eller under armarna :) För första gången (har visserligen bara kört 3 gånger) så tog det enbart i benen :)
 
Så när jag känner att jag har lite extra pengar över ska jag lätt skaffa mig ett par dragremmar. Ett tag framöver hoppas jag på att jag kan få låna på gymmet, men det ska nog gå bra ;)
 
Så nu efter att jag har varit på gymmet så är jag glad att jag ändå gick dit och körde mitt program.
Gnistan är inte riktigt där som den brukar men snart får jag några dagars vila.
Planen är att jag ska träna 6.30 i morgon och sedan är jag gym fri i över 80 timmar.
Hoppas på att gnistan tänds igen när jag är borta ett par dagar :)
 
 
Ikväll är min plan att bara slappa och gosa upp mig i soffan med tända ljus och thé. Kanske någon snyftar film också. Är väldigt omotiverad till att laga mat efter lunchens katastrof. Kanske är lite att ta i men jag blev riktigt depp efter lunchen.
Så ikväll blir det nog bara gröt och kanske ägg knäckemacka eller något likande. 
Ni kanske förstår att jag äskar frukostmat ;)
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och stå där länge <3
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: