MoRR!!!

- postat i: Livet
Åh det är så kul att gå upp innan klockan är sju för att ta sig en promenad med sin tvättkorg. Eller?
Ännu mindre kul när man upptäcker att någon under gårdagen fortfarande inte har tagit bort sitt lås.
DVS man kommer inte in och kan tvätta. GRRR!
 
Jag såg detta redan i går då någon satt upp en fin lapp och påpekat att vi andra vill tvätta när vi bokat.
Men men vad ska man göra?
Nästa tid som jag kunde tvätta är på Söndag kväll! Min första tanke blev då "men mina träningskläder kommer inte räcka så länge" Haha. Jag skiter i alla andra kläder men träningskläder måste jag ha :P
Så jag bestämde mig för att vaska upp lite av dem i handfatet och hänga upp på tork i duschen.
 
Så vad ska jag göra till klockan 13?
Först ska jag äta frukost. Men vad? Hmm kanske koka ägg. mmm det lät gott.
Och så ska jag sättapå en stor kanna med kaffe ^^
Så får jag väl helt enkelt plugga eller något :P
Jag ska nog även gå med lite skräp till återvinningen.
 
Åh va störande när någon fifflar med mina planer. Men jag lär mig att ta det med ro och vet ni vad?
Allt löser sig!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: