Morgon effektiv

- postat i: Livet
Nu ska jag strax dra mot skolan. men jag ville säga hej först.
Hej!
 
Nä men jag måste erkänna att det är väldigt skönt att redan ha tränat idag.
Klockan är ju bara halv 9 och jag har hunnit träna, äta frukost, diska, dusch och göra mig redo för vad dagen har att erbjuda. Skönt!
 
Jag vägde ju mig nu på morgon också. Och det var faktiskt mer positivt än vad jag väntat mig. Visserligen var detta en morgon vikt, vilket oftast är en längre än vad eftermiddagen visar.
Jag brukar ju väga mig på Torsdag eftermiddagar men idag var jag på gymmet på morgonen och då får man ta det för vad det är. Vågen visade 98,7 vilket fortfarande är + efter den offeciella invägningen för två veckor sedan. Men det är - sedan invägningen jag gjorde förra veckan och det är positivt. Eftersom jag har ätit en hel del bröd och annat som jag borde undvika får jag skylla mig själv.
Två veckor kvar till offeciell invägning och nu får jag börja ta i med hårdhandskarna gällande min kost om jag vill att det ska stå - på vågen.
 
Kämpa!
 
Nu ska jag hoppa i skorna.
 
Ha en fin dag allihopa!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: