Mjölksyra from hell

- postat i: Livet
Min vänster hand kan inte sluta skaka. Är helt slut i armen.
Som sagt var det ett tag sedan jga körde box och det fick jag känna av idag.
 
Som vanligt var passet väldigt roligt och jobbigt samtidigt.
Dock lutade handskarna gräsligt och den lukten fastnade på mina händer :/
Men men det får man väl leva med om man lånar handskar.
 
Skönt att avsluta dagen med ett pass på gymmet med en vänn :)
Nu kan man verkligen med gott samvete krypa ner under täcket tidigt :)
 
I morgon är det skola 9-12 bara! Så nice!
Så efter skolan blir det hem för att laga mat eller iaf äta mat. Kanske blir så att jag tar en matlåda :P
Senare på eftermiddagen ska jag förbi en kompis och lämna ett kvitto innan det är dags för ett pass på gymmet.
För i morgon är det LEG DAY! Får se om mina ben är taggade på det i morgon. Marklyft står på schemat ;)
 
När blir det vilo dagar denna veckan då?
Jag försöker just nu få in två vilo dagar i veckan (från gymmet iaf). Denna veckan kommer de infalla efter varandra. Fredag och Lördag rättare sagt. För då kommer jag vara hemma hos mina föräldrar och det betyder inget gym.
Jag kanske motionerar på annat sätt men inte styrketräning.
Så jag kommer köra Torsdag morgon vid öppning innan skolan börjar. För efter plugget kommer min söta rara pappa och hämtar mig :)
Sedan blir det ett kvällspass på Söndag. Om tågen går i tid osv :)
 
Men nu ska jag hoppa in i duschen och sedan sova.
 
Natti natti på er!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: