Mätning

- postat i: Livet
God morgon mina fina vänner!
 
Idag är det Torsdag och det har gått 4 veckor sedan jag vägdes på Actics Bodyscanner. Så ikväll är det dag igen.
Jag kom på nu på morgonen att det var ett tag sedan jag mätte mig själv.
Jag har känt mig mycket smalare sista tiden så jag slog till och mätte mig nu på morgonen.
 
Jag tycker det är svårt och mäta för man vet aldrig om man hållet precis rätt som förra gången. Men efter att jag jämfört lite med förra gångens resultat och mät om någora gånger så kan jag med säkerhet säga att jag gått ner en hel del på 7 veckor ;D
Så enligt mina anteckningar är det hela -24 cm totalt i minskning denna mätning. Helt galet mycket.
Så himla stolt över mig själv. Plus att de flesta cm är över magpartiet som jag verkligen inte gillar :)
Så även om jag bara gått ner några kilo under denna period så vet jag att jag ändå blir tajtare och smalare :D
 
Morgonen kan inte börja så mycket bättre faktiskt ;)
 
Nu får det bli lite frukost på detta. Kvarg med protein och bär :D



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: