make it burn

- postat i: Livet
Ja det var nog M´s plan när han ändra mitt program.
Helvete va mina biceps brände när jag körde de två sista seten i bänkpressen. Men jag klarade 10*10*20kg :D
Var riktigt nöjd över det.
Jag klarade de andra övningarna också och kan till och med gå lite tyngre på rodden nästa gång. Visst ju inte hur mycket jag skulle klara eftersom jag skulle göra så många.
Men det var riktigt skönt att känna att jag klara av passet och fick riktigt bra kontakt med musklerna. 
Mjölksyran i armarna när jag körde mina extra övningar var inte att leka med. Men en riktigt skönt känsla :)
Så det blir spännande att se om jag kan lyfta armarna i morgon ;)
 
Nu ska jag strax iväg till en kompis som har lite födelsedags firande då hon fyllde år igår.
Ska bli trevligt men jag är skit trött. Somnade till efter duschen förut men som tur hade jag satt ett alarm ;)
 
I morgon blir det gymmet igen :D Ska köra underkroppen då. Antigen blir det squats eller marklyft. Jag får se hur mina knän känns i morgon tänker jag. De har BTW börjat kännas mycket bättre :D Lycka!
 
Nu ska jag se om jag kan dra en borse genom håret innan det är dags att dra på kalas :)
 
Ha en fin kväll!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: