Lovely

- postat i: Livet
Det är inte vädret jag pratar om när man läser rubriken :PNu är hösten verkligen på ingång. 13 gader och duggregn :/ Inte kul.
Men jag är glad ändå :)Har precis ätit en god lunch från matkällaren. Deras salladar är helt klart de bästa i stan. Men det kostar en hel del.Tar man med hem kostar de 85:- Men ibland får man unna sig lite extra bra mat ;)

Köttade på ordentligt på gymmet och min axel är inte å glad på mig idag. Vet inte vad jag har gjort men det går nog över snart. Flörtade även till mig lite kaffe efter gympasset :)Härlig med ännu en dag på gymmet :) I morgon ska jag och min kompis E köra box på kvällen. Ska bli kul men det är som sagt väldigt länge sedan.
Efter jag ätit min lunch hemma i lägenhetens lugna ro så la jag en ny beställning på fitnessguru <3 :DJag vann ju ett presentkort för ett tag sedan så jag fick 100:- rabatt. Sweet! Så jag beställde en låda med bars. Känner att de är ett bra allernativ till mellanmål innan man ska till gymmet. Så snart får jag en låda men mint choklad :D nomnom. Jag beställde även 3 burkar med proteinpulver one whey. Men bara en till mig ;) Jag kände att jag ville ha Jordgubb vitchoklad så jag kan variera lite med de jag har.Sedan beställde jag även 2 burkar till två kompisar som var sugna på att testa.Sedan råkade jag även klicka hem några extra celsius med smak av apelsin ;) <3 samt ett paket med fitnessnudlar. De ska vara kalorifria och väldigt populära.Tänkte jag skulle testa dem och göra en god wok någon dag. Hoppas att de är goda för det är väldigt dyra. 29:- för ett paket på 200g.
Så i morgon hoppas jag att det finns ett paket att hämta ut :D
Nu ska jag strax ta tag i pluggandet för idag :)
Hoppas ni har en fin eftermiddag <3


Jonathan

Miracle noodles? Glöm inte att skölja under vatten innan, luktar skit direkt ur påsen. Nudlarna smakar ingenting så du måste blanda dem i något ordentligt kryddat.

Annars är de perfekt bortsett från priset.


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: