Lördagen den 14 September

- postat i: Livet
God morgon på er!
 
Idag är det vilodag från gymmet och tyngre träning.
Men jag kommer inte sitta still för det.
 
Idag har jag tänkt att ta dag i en stor städning. Verkligen stor städa!
Jag ska rensa bland typ allt. Både i lägenheten och i källaren.
Jag tycker att det är skönt att göra det några gånger per år.
 
Sen kanske jag inte hinner allt idag men det är ju en dag i morgon också :)
Jag ska även hinna med en sväng på stan och köpa en födelsedags present inför kvällens galej jag ska på :)
Jag har imprincip bestämt vad jag ska köpa men måste bara hitta de först ;)
 
Så frukosten är intagen tillsammans med en kopp kaffe. Har mer kaffe om det behövs för att hålla mig pigg ;)
Listan är skriven på allt som ska göras.
Så nu kör vi.
Nr 1 gå till återvinningsrummet och slänga kartonger ;)
 
Hoppas ni gör något roligt idag :)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: