Lördag kväll

- postat i: Livet
God kväll på er!
Eller är det fortfarande eftermiddag?
Alla tycker väl olika...
 
Vad gör jag denna Lördag kväll?
Inte alls mycket. Tänker för mycket på allt mellan himmel och jord.
Eller jag har faktiskt glott på en film efter att jag varit och handlat.
 
Kände att det var lika bra att passa på att handla grönskaer när coop hade så bra priser denna vecka. Right?
Köpte bland annat två majskolvar som jag tänkte ta med till skolan på Måndag och grilla.
Så himla mysigt när vi är ute i skogen och har friluftsliv och orientering. Då grillar vi tillsammans och har det rätt så bra. Vi har ju haft galen tur med vädret hittills och jag hoppas det fortsätter så ;)
 
Vad är mina planer resten av helgen då?
 
Jag ska verkligen försöka anstränga mig för att plugga åtminstånde lite till. Har inte blivit något idag än så länge. 
Jag har planerat att gå till gymmet när det öppnar i morgon. Då ska jag köra Överkropp med chinsups och tror det var axelpress som fokus övningar. Sedan blir det även en timmes squash med en kompis ;)
 
Till lunch eller ev middag ska jag göra kycklingfilé med massa grönsaker som jag ska rosta i ugnen. Då är veckans matlådor klara ;) Sen hoppas jag på lite plugg eller att jag städar.
Något vettigt måste man ju göra ibland ;)
 
Men nu tänkte jag sätta mig och sy lite. Så kan Ovven få hoppa ner i källaren snart ;)
 
Hoppas ni får en fin kväll
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: