Leverans och nya design

- postat i: Livet
Ja har ni sätt?
Idag fick jag min nya design. Gillar ni den?
Jag gillar den verkligen :D
 
Eftersom jag suger på att knåpa ihop med koder och skit för att ändra design letade jag upp en duktig tjej för detta.
Här är hennes blogg http://liella.blogg.se/ Jag är jätte nöjd med designen och den var inte alls speciellt dyr :)
 
Men till andra delen av min rubrik.
Jag har fått leverans från.... Fitnessguru <3 Love it!
De var även gulliga och stoppade med en prov portion av one whey kiwi yoghurt :) Snällt av dem :)
Så nu har jag protein så jag klarar mig hela vintern typ :P Haha
 
 
Hur gick redovisning idag då?
Var ju rätt nervös innan men vår lektion blev väldigt uppskattad :) Riktigt kul att få höra "Detta är den bästa lektion vi haft på jättelänge" eller "Kan inte ni komma tillbaka nästa vecka så vi kan vara ute en hel dag med er?" Då har man fått jackpott om man frågar mig :)
Jätte söta och rara barn :)
 
Skönt att dagen är slut, från skolan iaf.
 
Jag har nyligen kommit hem och håller på att baka bröd av degen som inte tog slut. Så kan jag få frya in lite frallor och gotta mig med ibland ^^
 
Nu blir det chill ett tag och senare ikväll ska jag ner till gymmet för ett Boxpass med en kompis :)
Hoppas ni får en bra kväll <3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: