Kvällsfika m.m.

- postat i: Livet
Har precis haft en mysig kvällfika med fina M & F och så klart deras stora tjej.
Jösses vad hon växer. Fast så säger väl alla om små barn :)
 
Det blev en härlig pratstund om allt och inget. Till det hade vi kaffe och så hade jag köpt med mig kademumma bullar från Ronaldos bageri som finns nere i stan.
Har alltid känt doften av deras kända bullar när jag går till och från gymmet men aldrig köpte dem tidigare.
Så idag passade de att lyxa till lite när man får fin främat. Eller främat är väl fel ordval men fina vänner på besök :)
 
 
Så efter gymmet idag var det full fart att hinna plocka ordning och diska som gällde. Jag hann till och med äta en smörgås till kvällsmat. 
 
Men till dagens gympass...
Det var länge sedan det kändes så tungt som det kändes idag. Axlarna tyckte det var riktigt jobbigt men jag gjorde allt jag skulle och lite till :) Körde bland annat Biseps Curls som avslutning och de kändes riktigt bra. Klarade 3*10*17 kg. De sista setet var galet tungt men jag klarade det :D
Jag har även börjat gilla face pulls riktigt mycket. Känner mig så himla mycket starkare mellan skulderblanden mot vad jag gjorde i våras ^^ Lycka! Så idag blev det 5*10*6,7 kg Så nästa vecka höjer jag till 9,2 kg ;)
 
I morgon är det vilodag från gymmet. Men jag kommer att cykla 14 km eftersom jag ska jobba. Har ju 7 km enkelväg till jobbet. Så jag kommer ändå få motion men ingen styrketräning för mig i mon. Det får väntas med till Lördag. Det kommer bli gymmet både Lördag och Söndag faktiskt.
Kan ju inte ligga hemma hela helgen utan att göra något vettigt :P
 
Nu ska jag dricka upp sista kaffet och glo på tv innan ängen ropar efter mig ;)
 
Ha en fin kväll!
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: