irriterad

- postat i: Livet
Är väl bara förnamnet! 
Sitter fast i Norrköping på ett nytt tåg. De tredje tåget jag sitter på idag.
Det är tydligen någon bro mellan Norrköping och Linköping som eventuellt inte är bruksbar. Men bra där SJ. 
 
Hatar när tågen är försenade.  Det förstör hela min planering. Och jag är sådan som person att jag vill hålla på mina planeringar.
 
Sitter och försöker andas lungt och inte bli galen :-P 
Nä så illa är det inte men jag vill hinna med gymmet idag.
 
Kommer tåget iväg snart och jag klaffar bra med buss i Linköping så kan jag kanske hinna med ett kort pass iaf. Tar jag cykeln till gymmet så går det ganska snabbt.
Annars får jag väl köra helkropp i mon. Ska vara ledig från gymmet på tisdag då jag har orienterings examination.
 
Nu är tåget äntligen i rullning.
Får se när vi är i Linköping och när jag är hemma.
Min plan var ju att vara på gymmet 19:00 men det känns lite tajt.
 
Andas in och tänk "de löser sig"
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: