I Can I Will

- postat i: Livet
Whatever it takes!
 
Är ni insatta i "fitness Sverige" så har ni säkert hört talas om #ICanIWill
Jag brukar alltid hashtagga med det på instagram. Jag älskar vad det står för och vad det menar.
"I Can I Will - Whatever it takes" Jag kan och jag ska - Vad än det krävs.
 
Jag kör stenhårt på detta koncept för det är faktisken inget eller ingen som ska stoppa mig för att nå mina mål.
Jag har lärt mig under de senaste halvåret att jag är värd allt som jag vill ha. Men jag kommer behöver jobba hårt för det! Jag kan och ska ska nå mina mål!
 
På icaniwill.se kan man beställa lite olika saker och jag slog till på en shaker och några motiverande armband :)
 
  
 
Så himla snygga!
Beställde även armband i grönt och blått. Så kan man variera lite också. Men framför allt kommer jag ha en påminnelse på handleden varje dag om hur stark jag är och att inget kan stoppa mig!
Jag är värd att nå mina mål och jag kommer göra det!
 
Whatever it takes - ICANIWILL 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: