Hur blev lunchen?

- postat i: Livet
Vann snålheten även att äta mindre god mat.
Svar: Nej!
Maten blev inte alls speciellt god och jag satt bara och tänkte på att det finns så mycket god och nyttig mat förra att äta något som får mig att må illa. Så jag slängde faktiskt allihopa. Synd bara att jag hade i en hel del grönsaker och sås som det inte var något fel på. Men jag anser mig inte så desperat och pank att jag ska behöva äta mat som jag inte vill ha.
 
Just nu sitter jag och äter en proteinbar istället och dricker även en Celsius. Ska snart gå till gymmet för ett benpass. Dock känns det lite jobbigt då min vänstra underarm fortfarande har mjölksyra (eller att en nerv får ryck) och jag ska köra Marklyft :/ Får se om jag kanske kan planera om och göra lite andra benövningar som inte har så mycket med underarmarna att göra.
Brukar ju bli as trött i just underarmarna när jag kör marklyft :/
 
Jag får berätta senare hur det blir/blev ;)
 
Ha en fin eftermiddag!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: