Hejdå sommar?

- postat i: Livet
Usch va hemskt det låter men så är det ju inte riktigt än.
 
Men efter ett samtal med bästa vännen så kom jag fram till att jag inte behöver rensa garderoben. Jag kan bara packa ner alla kläder som jag bara har på sommaren och gömma de i soffan.
Sagt och gjort och nu ligger de i en vakuum påsen som ska packas ner.
 
Ska bli spännande att plocka upp kläderna i vår och testa dem :) 
Hoppas ju självklart att mycket av dem är för stora men även att några av dem sitter bättre än vad de har gjort denna sommaren ;)
Har ju lite smal shorts och en kavaj som jag tror kommer passa bra i vår ;)
 
 
 
Hur gick gymmet idag då?
 
Awesome as always ;) Haha nä men det gick riktigt bra.
Det var riktigt tungt med en bendag när benen har träningsvärk :P
Men jag fick bra kontakt med rumpan och låren. Plus att jag själv kände när jag gjorde riktigt rätt och mindre rätt ;)
Idag körde jag även framför en spegel då¨min vanliga plats var upptagen.
Det var en uppenbarelse kan jag säga.
För första gången såg jag en stark, "biffig" och målmedveten tjej framför mig och inte en lat tjockis som bara svullar dagarna i ända. Riktigt härlig känsla :D 
Mitt psyke har blivit så mycket bättre och det finns inget som kan stoppa mig :D
 
 
 
Ett annat exempel på min målmedvetenhet och vilja var igår. Flera av personerna på kalaset i går snusade och jag funderade många gånger på att fråga om jag kunde få en. Men jag höll mig i skinnet. Samma sak var det med chipsskålen. Det såg sååå gott ut men jag vet att tar jag en så kommer jag inte kunna sluta, så jag höll mig till frukten :D
Jag är rätt så bra ibland :D (Inget illa menat mot er som gärna unnar er gott ibland, men jag vet vad jag klarar och inte klarar så därför underviker jag de jag vet att jag har svårt för).
 
Nu är det snart dags att fixa lunch :)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: