Havregrynsgröt <3

- postat i: Livet
Jag har verkligen fått upp ögonen för havregrynsgröt men det är nog för att jag oftast gör proteingröt nu för tiden. Så tack Fitnessguru för att ni har fått mig att gilla havregrynsgröt igen :)
 
Så idag är jag lite ledsen på mig själv.
Jag åt upp de sista grynen i går och gick inte och handlade mer :( Så jag kan inte äta gröt idag. Ingen kvarg har jag heller :( Stackars lilla mig. Nädå så illa är det inte ;)
Jag håller på att kokar ägg som jag ska ha på knäckemackor och till detta tänkte jag mig lite kaffe :)
 
Hur ser denna dagen ut då?
Fick veta igår att dagens lektioner är inställda. Både skönt och inte.
Jag föreslog då att vi kan komma igång med grupparbete så att vi inte behöver jobba in på helgen.
Så vi ska ses 9.00 i stadsbibblan. Får se hur länge jag sitter där.
Tänkte ta med mig datorn så kanske jag kan stanna kvar lite efteråt och skriva på min portfolio.
 
Ikväll ska jag även till gymmet! Känns som en evighet sedan men det var ju i Måndags :P
Jag tog ju Vila från gymmet igår eftersom vi skulle ha orientering i skolan. Som jag BTW klarade strålande :) Fick bedömningen på mail under kvällen. Hade bara ett fel på den teoritiska delen som jag redan visste om. Glömde totalt bort hur en punkthöjd ser ut på kartan :P Men hur många vet det lixom :P
Så jag kan checka av den delen. Sweet :)
 
Nu är min frukost färdig och jag är jättehungrig.
Ha en fin dag allihopa och njut av att känna er lite rika såhär på löningsdag (om ni inte får lön den 27:de vill säga. Då får ni vara fattiga ett tag till :P)
 
That feeling of beeing smaler then yeasterday :)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: