Go hard or go home?

- postat i: Livet
Är en hash tag som många använder sig av på instagram.
Ibland känner jag att jag fungerar så.
Som nu när jag är uppe tidigt en lördag för att gå till gymmet för att vara där vid öppning.
Men det är ju så skönt att ha gymmet gjort också ;)
 
Today it´s legday!!! Dags att döda benen :D
 
 
Såhär ser jag ut idag. Har druckit en Celsius och ätit två knäckemackor till frukost.
Har även mina snygga Energy Armor armband på mig. De hjälper mig att hålla fokus och sova gott. På natten kör jag med tre stycken nu men på dagen har jag bara två. Är ni mer nyfikna på vad dessa är kan ni gå in på http://easweden.se/ 
 
 


Jonathan

Alltså snälla gör inte reklam för den där typen av armband. Att det skulle göra skillnad är skrattretande och liknande företag i USA och Australien har blivit satta i konkurs för att de inte kunnat visa att armbanden gör någonting.

Ha ett skeptiskt förhållningssätt till världen och ifrågasätt allt du kan, så slipper du bli pålurad den här typen av SKIT.

Svar: Alla får vi väl tro på vad vi vill? Jag tycker de fungerar på mig så det är bara mitt problem. Jag länkade bara hemsidan för att de som vill läsa mer om vad de handlar om kan gör det.Jag har inte haft de så länge men är än så länge nöjd. De kanske är plasebo men jag känner mig mer fokuserad och starkare än någonsin. Och jag gillar känslan :)
Sannasaur


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: