Girls night!

- postat i: Livet
Nu är jag hemma.
Jag vet värsta poopern som lämnar festen först.
Men jag är riktigt trött och har planerat att gå till gymmet tidigt i morgon.
Allt handlar om vad man prioriterar. Jag menar jag kom ju fortfarande dit ;)
 
Fina G hade fixat med massa gott tilltugg. Jag har typ vräkt i mig massa goda ostar och kex. Nomnom!!! Är riktigt svag för ostar. Massa girl talk och annat kul. Men bästa presenten som hon fick var ju ändå hennes nya pojkvän Angelo... En uppblåsbar pojkvänn om vi säger så ;) Oj va kul vi hade åt denna docka :D
Massa goda skratt.
 
Får säga att det var ett toppen slut på denna dag. Jag haft haft en riktigt bra dag idag faktiskt. Dock är jag lite mör i armarna kan jag lova ;)
 
Nu ska jag snart krypa i sängs för natten.
 
Sov så gott mina <3 <3 <3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: