Ge allt du har!

- postat i: Livet
Idag är det Söndag och det är ju sista dagen denna veckan.
Jag ska strax till till gymmet med inställningen:
"Det är sista passet denna veckan. Gör det till de bästa passet denna veckan och ge allt du har!"
 
Jag och min kompis har planerat in ett 3 timmars pass på Actic. Vi kommer börja med Cardio på bandet. Sedan blir det styrka i ca 1 timme. Lite vila och förflyttning till Actic city 1 för ett Zumba pass på 55min. 
Kan man sluta veckan på bättre sätt?
Jag ska visserligen hem och tvätta efter, mindre kul.
Men det kommer bli väldigt nice att krypa ner i en renbäddad säng i kväll :)
 
Taggad brud ska bege sig till gymmet!!!
 
Så här såg min brunch ut i förmiddags. Har även ätit lite kvarg innan jag ska gå till gymmet ;)
 
Kom igen och ge allt ni har nu. Sista möjligheten för denna veckan. Finsh it strong!!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: