Gamla ränder går aldrig ur

- postat i: Livet
Eller hur är det ordspråket går?
 
Idag var det Orientering på eftermiddagen. Något som jag gillar då det viktigate inte är att springa snabbt utan att hitta kontrollerna :)
För er som inte vet så tävlade jag i Orientering när jag var yngre. Typ mellan 10-13 års åldern tror jag det var. Men efter det tog hästarna över.
Jag var faktiskt riktigt duktig på det :)
 
Så idag var jag taggad och se om jag hade de gamla kunskaperna kvar. Vi skulle Orientera 4 olika banor och hann vi skulle vi göra en avslutade uppgift. Jag gick in för att hinna alla 4 banor och jogga så mycket jag kände att jag orkade och utan att få ont i knät. Jag utmanade mig själv fler gånger genom att testa att gena genom skogen ;)
 
När jag var klar med alla 4 banor så var jag först klar. Så himla kul att "vinna". Det var absolut ingen tävling men jag var ändå först klar. Vilket förstärker teorin om att det inte gäller att vara snabbast löpare. För jag är rätt så bra på att hitta kontrollerna ;)
 
Sedan var det väldigt skönt att mitt knä klarade denna påfrästning över förväntan :D yey :D
Så nu sitter jag och dricker en Celsius och ska ta mig ett litet mellis. Sedan blir det gymmet :D
 
Puss på er



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: