fröken envis

- postat i: Livet
Ja det är jag det. :-)
Det kan vara både positivt och negativt. 
Idag blev det lite negativt.  Eller både och.
 
Jag gav mig på att försöka stå på händer. Jag testade med att ha en stepbräda att ha händerna på. Då är det inte lika långt till golvet.
Efter ett par försök kom jag faktiskt upp och stod på händer och tillbaka ner efter någon sekund. Yes! Sa jag till och med. Skit nöjd så att säga.
Men nu vill jag få det rikrigt bra och stå några sekunder.
Tog massa fart och kom upp på händer men kroppen kunde inte hålla balansen denna gång och jag faller åt vänster. Faller på fönsterbrädan i betong som åker i backen (den var trasig sedan innan) och börjar as garva.
 
Fan att jag inte gav mig när det gick en gång.
För vänster handled tog smällen.
Men envis som jag är körde jag hela mitt pass.
Bänkpress 10*10*20kg
Rodd 10*10*27kg
Plus mina extra övningar.
Dock gick inte biceps curl bra pga handleden.
 
Efter blev det även zumba som planerat :-)
 
Så ett riktigt bra pass förutom handleden vill säga.
Hoppas smärtan går över snart för jag har inte tid att vara skada ;-)
 
Nu tvättats det för fullt hemma hos mig.
Hoppas ni har en trevlig kväll



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: